Söndag morgon..

I dag har det varit en bra morgon, har fått sova i natt i alla fall, har nämligen inte sovit så bra dom senaste två nätterna för att jag har vaknat och haft otroligt ont i mina tänder och nedre käke :/
tror att jag har börjat gnissla tänder och spänna käkarna på nätterna och att det är därför jag har så himla ont :(
Men i natt så har det inte gjort ont i alla fall, så jag kanske har vant mig eller så hade Amalulan sin bedövande effekt ;) hihi
I går kväll så hade vi en tacokväll, vi var 11 st som åt i våran lilla lilla stuga :P haha
Det var mkt trevligt tycker jag, vi såg senare på klippa på Youtube och skrattade en massa :)


Denna morgon har ju varit helt underbar, för det första så fick man sova hur länge man ville ! :D
Sen så har vi haft en lyx frukost, bakade scones och gjorde varmchoklad :)

ni ska få se före och efterbilder på detta ;)


Före

Efter frukosten

Det va himla gott men blev en aning smuligt ;)
Nu väntar vi på att Tobias ska komma från Bjreka camping så ska vi se Ice Age 3, som vi har pratat om i typ tre veckors tid nu :P
Sen ska jag skjutsa Elaine till Hemavan, hon ska ju till Stockholm i morgon,
är inte ett dugg avensjuk, ne då !  :P

Sen blir det bara att ta det lungt..




Som svar till Emelie där hemma :)
Jag kommer hem om en vecka du kan vara lugn gumman, åkte aldrig på intervjun i ons utan va åt pizza, glass och shoppa lite i stället ;)


PUSS PUSS


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jajaja , jippi!:D

2009-11-08 @ 20:37:48
Postat av: Camilla

Haha ser ut som ett par hungriga vargar har varit i farten! :D

2009-11-14 @ 20:18:21
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0