Måndag...

Ja, nu är månadagen avklarad. Har haft en bra dag/kväll i dag ! ;)
Jag tror att jag skrattar ca  95% av dagen, har så roliga arbetskamrater, plus att jag är så trött att min humor blir ännu sämre än vad den va förut ;) (om den nu kan blir de  ? !) Är så roligt när min chef bara tittar på mig och skakar på huvudet, i dag frågade han Tobbe om vi inte har druckit i helgen, han tänkte bara eftersom vi var så glada ;)
Jag och Tobbe har planerat in en kupp som vi ska göra på någon nattklubb :) mer säger jag inte :P Haha men det kommer bli grymt roligt !



Tack Elaine, Emmy, Sofie och Tobbe för att ni är så härliga människor !



Sov gott alla vackra människor där ute, saknar er alla grymt mkt !!



P.s På onsdag ska jag på arbetsintervju på Statoil inne i Mo, vet inte om jag vill ha jobbet ännu men jag ska dit och prata i alla fall ;)




Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha jaa dom blev rätt fräna :D Ska bara hitat en bra plats att hänga dom på!

2009-11-03 @ 08:53:02
URL: http://mysstund.blogg.se/
Postat av: Mike

Statoil:)

Jag hade tänkt gå in där men jag skippade.

Fick 2 till jobb iställe.

Börjar på månda så jag bli kvar i Mo ett tag till.



Grattis om du få jobbet.

2009-11-04 @ 08:12:38
URL: http://mikelindberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men är du helt knäpp i colan? , som någon skulle ha sagt. Du ska pallra dig hem och arbet , de är ju bara du jobbar lika mycket i lycksele som du jobbar i norge så tjänar du också stor kovan..!:) nu är alldeles för många borta, du måste vända trenden och våga komma hem ! :d vet att ronnie och hazel håller med mig iaf :)Hihi puss ska försöka hålla mig vaken länge så jag kan sova imorgon , för ska jobba lördag och söndag natt :) puss

2009-11-07 @ 01:33:31
Postat av: Hazel

Precis ulla! va inte ego women nu, kom hem till dina nära och kära! ;)



sv: ja tack! jag vet inte..gör som du vill bara du tar ngn bild på nellie och en på mig :)

2009-11-08 @ 09:07:17
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0