.

Har gjort en liten tripp från lse i veckan onsdag till fredag va jag i Skellefteå och hälsade på några nyfunna vänner från Norge. OCH för att shoppa en massa, som jag tycker att jag va mycket värd efter denna ansträngning i Norge :P
Har varit en riktigt trevlig resa, vi va även på bio en sväng och kollade på


 

Va en bra film !

Fredag bar det av till Umeå för lite mer shopping :P hihi nu har jag en massa underbara nya kläder och jag är så glad ;)

 

I kväll så ska jag på Elin Gustafssons födelsedagsparty :P ! kommer nog att bli jätte kul, vi ska äta gott och bada/basta. Nog för att jag inte kan vara med så mkt på det sistnämnda, men kul att träffa alla igen i alla fall :)

 

 

PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0