Hemma i SWE

Ja nu är jag hemma i Sverige igen, vet inte riktigt vad jag känner, men det är hur mysigt som helst att man kan få gosa och pussas precis när man vill (ja, nästan i alla fall ) hihi
Sista veckan i Norge va Awesome ! :)
vi har levt ut som barn igen kan man verkligen säga, tre 20 åringar som va ute och tjuvplingade halv elva på kvällen :p haha
Vi valde helt rätt människor att plinga på också, för dom kom ut och jagade oss och allt, skit kul ;) mitt hjärta har nog aldrig slagit så hårt som det gjorde när jag låg där och gömde mig  :P
Kommer sakna gänget hur mkt som helst, men som tur är så bor dom flesta i Skellefteå så det är inte så långt för att träffas ;)

Sista dagen på jobbet va ganska härligt också  ;) vi hade köttkrig,race med köttkrokarna i taket och åkte på bandet som leverar kött till oss :P haha ska lägga upp lite bilder sen så att ni får se lite hur det ser ut där vi har jobbat.


Nu kan jag verkligen säga att tröttheten har kommit i kapp mig, man har ju varit så uppe i varv helatiden så nu när man äntligen tar det lugnt blir man helt slut! tur att man får ta det lite lung ett tag.
Men något som inte känns så bra är att man är arbetslös för första gången, känner lite ångest, men ska ringa till BB och höra om dom inte har några strö dagar åt mig :)



Sov gott mina kära ! :)



Kommentarer
Postat av: a

Kul att du är hemma nu! :D Måste ses när jag kommer hem så får vi kramas, var ju en evighet sen!

puuuuuuuusssss

2009-11-18 @ 00:12:55
Postat av: M

Låter roligt med allt :) Fick du några strödagar?

2009-11-29 @ 00:58:26
URL: http://madebym.blogg.se/
Postat av: Sofia

Varför jobba du int på BB?? Ä dom dum som int anställ de, du ä ju den trevligaste uskan där..

2009-12-09 @ 08:47:34
URL: http://sjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0