Svenskfest/Halloween

Hade en Riktigt trevlig kväll i går, synd bara att den blev så kort, vi åkte hem till våran camping vid ett på natten och då ville jag inte riktigt hem ännu :P
Men när skjutsen går så är det väl bara att finna sig i det  ;)
Blev ett par ganska härliga bilder från i går som finns på min facebook



Så här såg i alla fall jag ut ;)
Jag och Elaine var "call on me" tjejer :)
Tidigare på dagen va vi in på badhuset här i Mo och fråga om dom inte hade några gamla baddräckter att låna ut till oss :p
Vi hittade två stycken som va i storlek 146 haha, inte riktigt våran storlek men det fick funka :)


Killarna hade även en liten föreställning för oss haha :D




Sjukt roligt va de ! :)

I dag har jag varit in till Bjerka igen för att hämta min kamera som jag glömde :p
och så skjutsade jag hem Alexandra också som sov på våran camping över natten :)
Köpte ostkrokar i går som jag smaskar på dag, verkligen hur gott som helst !!

Ni får lägga ut bilder där hemma så att jag får se hur ni såg ut i går :P

PUSS och kram


 


Kommentarer
Postat av: Camilla

haha nice :D

2009-11-02 @ 18:26:24
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0