Min kära ...

Vän Hazel uppmärksammade mig om att jag inte har uppdaterat på ett tag nu så jag får väl ta och göra de ;)

Märks att sommaren har börjat titta fram, har varit många varma och fina dagar nu, folk har bytt fälgar på bilarna och tvättat upp dom, drar raggen på stan och grillar :P
De va en kväll här i veckan som de va så himla fint ute och jag fick det på bild
 


Visst va den härlig!?

 Nog för att de är sånna där hemska måsar på bilden men  :P haha


I går va jag, Anna Hazel och lilla Nellie till Ida och hälsade på (utanför Storuman) tjejen fyllde 20 år och jag är rätt avis, men det är ju inte så lång tid kvar innan jag också är där :D
10 juli äre fest kan jag lova! ;) 
Hazel fyller snart också, vet att hon kommer bli super glad över presenten hon ska få :) !
Även grattis till Emelie som fyllde den 6 maj, vi ses ju snart och ska festa ihop ;)


I kväll är det jobb som gäller, känns som en lite lång kväll men det går bra i alla fall.
I morgon är jag ledig hela kvällen så jag hoppas på fint väder så att man kan hitta på något kul :)

Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0