Shit!

I morse vaknade jag av att min chef ringde
-God morgon, Har inte du tänk jobba i dag ?
På mitt schema, som jag hade hemma så stog det att jag va ledig, men här på jobbet så skulle jag jobba en A tur, (vilket innebär att jag börjar kl 7) Så de va bara att slänga på sig kläderna och fara på jobbet. Halv åtta va jag här, något nyvaken :)
Sånt som händer, men jobbigt!!
Hade planerat att göra hur mycket som helst i dag, skulle städa lägenheten, fara på apoteket, ut och springa, göra ordning maskeradkläderna till i helgen och massa annat.
Men men, de får bli en annan dag, eller så får jag göra de mest i kväll :P


I dag är de inte så trevligt väder ute =( skulle tydligen vara så här resten av veckan. Men jag hoppas att gudarna där uppe ändrar sig och släpper fram lite solsken ;) hihi



Boppa tänker på dig helatiden !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0