Onsdag

I morse hade jag och Ronnie bestämt oss för att gå upp kl sju, vi skulle ut och gå innan frukosten.
Ja de gick ju som de gick, Ronnie va på väg upp men jag va inte ens i närheten, så vi sovde till halv nio i stället :P
Blev ingen promenad för jag började städa lägenheten och sen skulle jag fixa på min maskerad dräkt till på fredag.
Är inte ens i närheten av att vara klar men nu vet jag i alla fall hur jag ska göra :P

I morgon fyller min vän Hazel 20 år :)
Hoppas att man får lite fika när man kommer förbi ? hihi




Kommentarer
Postat av: Hazel

självklart blir det fika! :P men jag är ingen hejjare på att baka så det blir tårta och kakor från lilla bagis :P visst är det öppet imorgon? :S

2009-05-20 @ 15:21:45
URL: http://hastrom.blogg.se/
Postat av: Anna

Taaack!! =D men det är ju det finaste motivet så, det är svårt att misslyckas! hihi..



Jaa, vi är superlyckliga :D och ääntligen kan jag sitta/stå/gå normalt!! JEEIIII

2009-05-20 @ 18:19:28
URL: http://ab0o.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0