Lördag

Greger fyllde 21 år, grattis grattis :)
Vi hade köpt ölglas som man lägger i frysen, så blir dom is och man har kall öl nästan hela kvällen ;)
 
Vi grillade tillsammans till middagen

   
Greger, Anna, Jag, Ronnie och Robert

Sedan skulle vi iväg till Vilhelmina för att se drifting, de hela började halv åtta och de va då vi äntligen tog oss från stan, (lite sega va vi allt ) haha :P
Va inte meningen att jag skulle dricka denna dag, för jag hade inget, men när vi skulle fara till Vilhelmina så ville jag också dricka, började ringa runt lite och fick tillslut tag på allt ;) 
TACK LINDA !
När vi väl kom till Vilhelmina så va allt redan över haha ;) värd resa kan man säga,
Vi åkte ner till en brygga och satt där en stund i solen. Mycket fint va de där nere

   

Hemresan kan sammanfattas så här > mycke sång,  6 orrar, 5 renar, och en hare ;)
 

När vi kom till stan va jag så himla sugen på att äta korv, så jag, Ronnie, Robert och Oliva va dom tappra som for till ispelaren och grillade, Hur gott som hellst ! Kvällen slutade där vi halv två, då va jag och Ronnie hemma i lägenheten igen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0