Spökjakt

I går kväll va jag och grabbgänget ute skogen på spökjakt ;) hihi
Vi skulle ut till ett ställe som heter "Falumark". Där är ett hus  som de har hänt en massa läskiga saker runt om.
Tyvärr så hittade vi inte fram till huset, men vi fick några promenader ute i skogen, Alla va vi rätt skraj att de skulle komma fram en björn eller så, vi va inte tysta många minuter :P
När vi gick där på en stig så hittade jag en liten ihopfällbar såg, bra att ha :) !!


I går fick jag även en ny telefon W595, En rosa =D !!
 blev så glad när Micke ringde och berätta att jag skulle få en ny telefon, eftersom jag har lämnat in min gammla så många gånger :)
 

HAPPY HAPPY, nu ska jag gå och pussas med min man :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vart ligger det huset?! :D

2009-05-26 @ 15:08:14
URL: http://ab0o.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0