Två av tre

Är ni medvetna om att det är den andra Fredagen den 13 i dag ?
Satt på jobbet i går och kollade i kalendern och upptäckte att det även kommer att vara en tredje Fredagen den 13 i Nov.
Undra om detta har hänt många gånger att det varit mer än en otursdag utan att man har tänkte på det, eller är detta ett otursår för Sverige?




Nu är i alla fall fem på morgonen, har varit vaken sen kvart i fyra. Kunde inte somna om, är det likt mig `?
Väckte Ronnie tjugo över fyra, han skulle ju i väg och jobba. Låg ett tag och försökte, sen gav jag upp, gick ner till Ronnie och åt en apelsin medans han fikade frukost. Nu har han åkt i väg och jag ska lägga mig på soffan och vila ett tag.
Kanske man skulle göra träningen som jag skippade i går ?:P
Hoppas att det är något bra på tvn.



Kommer alltid finnas här för dig!
Du vet vem jag menar..


Kommentarer
Postat av: Agneta

Ha ha jo såg att du steg upp tidigt =)

Jo hon visar inget så det är skönt...Hoppas bara att det fortsätter så.

2009-03-13 @ 10:07:16
URL: http://Sandberg84.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0