Tisdag och grått!

När jag vaknade tittade jag förväntansfullt ut genom förstret i hopp om att se lite sol, men det va bara grått grått och åter grått.. Så jag bestämde mig för att ta lite sovmorgon.
Kl elva tog jag min äntligen upp ur min sköna varma säng. Tittade mig i spegeln och möttes av, ja jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva de.. Jag börja skratta och gick raka vägen till duschen ;)
Efter duschen gjorde jag i ordning lite nudlar och en hårdbrömacka till lunch.'
Hade lovat pappa att jag skulle ta Tjoppa (hunden ) på en promenad i dag också, så dit bar det av efter lunchen.
Nu sitter jag på jobbet och har inte speciellt mycket för mig :P

Fick förresten veta att jag ska få fortsätta här ända till i Augusti på heltid! :D super bra!

Tänkte gå förbi min älskade vän i kväll, men hon mår inte så bra :S
hoppas att ungen kommer ut någon gång så att hon får må lite bättre .
Vi längtar ju efter den lilla nu :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh tack gumman :) Ah va bra! Jodå, det är bra, är dock stressad inför nästan tenta :s Puss

2009-03-10 @ 21:24:19
Postat av: Hazel

Vet du vad jag gjorde efter du hade farit igår? jag spydde nå så jävulst, trodde jag skulle dö!

2009-03-11 @ 06:57:00
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0