Sliten!

Idag känner jag mig verkligen död! vet inte vad det är men i morse när jag skulle gå upp kunde jag knappt de, mådde as dåligt i magen. Men jag pallra mig till jobbet med lite pepp från Ronnie, hade jag varit hemma själv hade det nog blivit en dag hemma kan jag säga, Det är tur att han är mitt samvete ibland ! :P

Jag klarade dagen på jobbet i alla fall, när jag kom hem gjorde jag pasta och köttfärs och sen slockna jag på soffa.
Bror med familj va i stan, hade tänkt träffa dom lite men de gick inte, va helt slut.
Hade ställt kl på sex för jag och Anna skulle i väg på boxen i kväll, vakna tjugo över sex och va lagom stressad då boxen började kl halv sju :P


Det gick ganska bra på boxen, är så glad att jag hittat en partner att träna med igen,
 
 

Tack Anna ! :)




Nu ska jag fika sen packa inför fjällresen nästa veckan =) Längtar dit!
Have fun folks !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0