Måndag

I morse var de underbart väder ute, hade ställt kl på tio för att hinna med en promenad innan vi båda skulle till jobbet :)
Fem över elva va vi ute, gick förbi hemma hos Ronnies mamma och pappa för att hämta shopping listan till nästa vecka när vi drar till fjällen :P






När vi kom hem igen så åkte jag och handlade lite medans Ronnie gjorde lunch till oss.
Det blev köttbullar med mackaroner i dag, inte det allra godaste men duger gott och väl =)


 

SItter nu på jobbet, hade velat fara på boxen i kväll och bränt lite kalorier men det får bli någon dag när jag och ledig
Ne, nu kanske man skulle ha gjort någon nytta eller var säger folket `?




Älskar dig min ängel, du är det bästa i mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Hazel

uppdatera bloggen oftare! grrrr.. beöker den typ 100 ggr per dag men inget nytt :(

2009-03-18 @ 08:49:32
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0