Lördag

Denna dag hann jag med mkt  var ute och gick en sväng med min far och deras hund. Var fint väder så inget problem att vara ute. =)
När jag kom hem så skickade Mia och fråga om vi inte kunde köra lite skoter, jag hadr ju inget speciellt för mig så jag tänkte varför inte :)
Klädde på mig, hämtade Mia och så åkte vi ut. Lederna suger verkligen här i Lycksele, går ju inte att köra på dom,känns som puckelpist! men men vi körde i alla fall fram och tillbaka till Bocksliden. Längtar tills vi ska åka upp till fjällen. Borde ju vara lite bättre före där skulle jag kunna tänka mig :P

På kvällen kom Hazel och Krille förbi, vi såg på Valkyria.
Filmen va väl sådär, vet egentligen inte varför jag har velat se den så mkt, men de där med Hitler va ju ändå ganska intressant, lite svår tycker jag att filmen va..
När Hazze och Krille hade åkt hem for jag och Ronnie ut på stan och skulle ragga en sväng, men de va så öde så vi var inte ute nån längre stund..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0