Fredag

Så himla skönt att jag snart får helg, sitter på jobbet nu och bara längtar tills jag får sluta.
Morgonen börja bra, jag hade bestämt mig att jag skulle gå upp tio över sex i stället för halv sju, eftersom jag skulle duscha nu på morgonen. Jag kom på mig med att ligga å dra mig i sängen fortfarande när kl va tjugofem över sex, snacka om panik. Frågade Ronnie som låg och sussa så sött i sängen om han inte kunde komma upp å göra en macka åt mig att ta med till jobbet, medans jag duschade.
Jag kom i tid till jobbet men då ska vi inte tala om hur jag ser ut in dag ;)
Ska hem och göra mig lite fin till i kväll när vi ska äta hos Ingela och Micke. Älskar att klä upp mig =)

Ne nu måste jag fortsätta att fylla på här på jobbet inför helgen.

Ha de så bra alla !"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0