Fredag kväll.

jag sitter på jobbet, men nu är det inte så länge kvar tills jag ska gå hem och då har jag en välförtjänt semester på en vecka =) !
Har åkte runt och flängt hela morgonen och samma blir det när jag slutar, massa att packa när man ska vara borta en vecka.
Idag har jag kört med släpvagn för första gången, va lite pirrigt. Men som tur är har jag en sån lugn och duktig pojkvän brevid mig som kan hjälpa och lära ut :)  Blev lite stolt över mig själv när jag klarade av att backa med släpet också, inte det lättaste kan jag säga, man måste helatiden tänka tvärt om ?! skit konstigt blir det där uppe i knoppen :P
I morgon ska jag köra själv ut till Kriberg men släpet och hämta upp Ronnie, sen bär det av tilll fjällen :)
Håll tummarna för att vi kommer ha fint väder när vi är där uppe, så det inte stormar på fjället :P

 
Hoppas att det är en sån här bild som jag möts av där uppe !

Ha det nice här hemma nu,
Hazel ta de lungt hihi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0