Duktig!

Kvällen hos Ingela och Micke var  trevlig, vi fick kött och potatisgratäng till middag, väldigt mums! =)
Sen satt vi nere i deras mysiga källare och pratade under kvällen, och åt godis.
Men jag har faktiskt blivit mkt duktigare på att äta nyttigt nu, är lite stolt över mig själv.
Är ute och går varje dag, det är ju verkligen jätte skönt att vara ute, har fått in en rutin.
Förut så brukar jag ligga i sängen så länge jag bara kunde, tills jag verkligen var tvungen att gå upp för att inte komma försent till jobbet, men nu går jag upp för att hinna gå ut och gå en sväng. ( detta är när jag jobbar eftermiddag, ni får ju inte tro att jag har blivit så duktigt ;)  )
Är Piggare nu när jag får vara ute lite mer, och när jag har börjat träna igen. Synd bara att jag jobbar som jag gör, sätter lite stopp för min träning med Anna.
Men på Onsdag får jag äntligen boxas igen :P


Kommentarer
Postat av: I

Du är en duktig flicka :)

2009-03-10 @ 09:41:51
URL: http://chicksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0