YRAN :)


I helgen har jag och Sofia gästat umeå och brännbollsyran.
Det blev lite inpuls från mitt håll, Sofia fråga mig om jag ville följa med, jag slutade kl två och kl tre bar det av till umeå ;)
Kvällen började på en hemma fest och slutade nere vid Kajen, där uppträdde Alkazar och Björn Rosenström.
Björn var helt klart roligast att kolla på, märktes att hela publiken hade lyssnat på dom, allsång för hela slanten ;) haha
Den kvällen va de mycke folk från Lycksele som man träffade och hade kul med..

Lördagen va man rätt sliten, men jag och Sofia bestämmde oss för att fara ner på stan å shoppa lite.
De va rätt varmt och skönt, men jag va så himla slö att jag endast handla ett linne som jag skulle ha på kvällen. Förstår inte riktigt jag brukar vara den som plockar på mig massor och inte har några pengar kvar när jag kommer hem :P
Men men Sofia hitta massa fina kläder i alla fall å de va ju bra :)
Jag va ute efter en skinnjacka, men den ända som  jag ville ha kostade 1500kr !!
Så de blev ingen, ska kolla nere på Öhmans eller något om dom ha en.
 / SOfia innan vi skulle fara ut Lördag )

På kvällen så grillade vi hemma hos en som heter Markus men en massa annat folk.
Kan säga att man är lite ovan att träffa nytt folk, men de va kul.'
Det blev ingen Kaj denna kväll då de skulle gå på sa 500 kr att gå in. tyckte de va lite ovärt för typ 4 timmar.
Så vi gick å strosa på stan, kollade om vi skulle ta oss in på någon klubb, men de va ganska lönlöst. Va en kö på typ 50 meter och stog 5 i bredd.
Blev en ganska lugn kväll så att vi skulle ta oss hem till Lycksele i tid.


Söndagen gick vi upp ca halv elva, gjorde oss i ordning och körde hem.
Helgen har varit bra, roligt att få komma bort och göra se lite annat ett tag :)

TACK SOFIE för att vi har fått sova med dig i lägenheten !

Kommentarer
Postat av: Hazel

Jo jag hade iaf tänkt de :P

2009-06-03 @ 10:42:03
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0