Regn...

I kväll blev jag bjuden på middag hemma hos men käre vän Hazel :)
Fick kött och bandspagetti med sallad, mycket mumsigt !
Sen så hjälpte hon mig även att färga håret,  TACK för kvällen!



I morgon så slutar jag kl tolv, ska på begravning för Boppa kl två, sen ska vi äta middag ihop allihopa. Hoppas att det blir en fin dag i morgon, och allra helst på fredag när alla studenter ska stå på flaken. Minns bara hur himla kallt de va förra året när vi sto där upp och skrek, man ville ju bara hem och värma sig !

Mia ( Ronnies lillasyster ) går ju ut nian också så vi ska äta middag på Knut´n på kvällen :)
Hon va förbi i dag och fick låna min studentklänning, hon kommer att vara så fin så!
Kan knappt tänka mig att de har gått ett år redan sen man gick på skolan, saknar de faktiskt.
I måndags va jag förbi där och skulle hämta ett par skor, då kände jag verkligen hur skönt vi hade de på skolan :)


Bjuder på ett kort sen ett år tillbaka  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0