KÖP.

I går va jag och Ronnie å köpte oss en plattv till sovrummet.

 

Blev en 32" alldeles lagom för att ha där uppe :)
Så i kväll när Ronnie kommer hem från jobbet så ska vi sätta upp den  :)
Kommer bli jätte bra där uppe,ska lägga ut bilder sen så ni får se hur det blev =) 


Jag som har varit emot att ha en tv i sovrummet, eftersom man inte sover lite bra men men,.
Får vara hård, när vi ska sova så ska den vara av :P
Dessutom så kan jag ju inte ligga och kolla på den varje kväll eftersom Ronnie ibland ska upp halv fem på morgonen, så de kommer inte bli en vana att somna till tvn som de va förut... BRA BRA !

Nu ska jag gå och hitta på något att äta.. Så tråkigt att äta alldeles själv :S men i morgon får jag i alla fall sällskap av Hazel =)


Bye Bye vi hörs snart igen !

Kommentarer
Postat av: Agneta

Jasså faster =)

Har hört du säga massor med gånger: Aldrig en tv i sovrummet =)

Det är hur skönt som helst :D

2009-06-09 @ 18:17:14
URL: http://Sandberg84.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0