BAK

I dag har jag varit duktig =)
Har bakat chokladrutor, äppelkaka och tårta till i morgon.



Min älskling fyller 22 år !! =)


Måste dock nämna att detta väder inte är ett dugg roligt :S
När jag vaknade i morse så hörde jag att de regnat mot fönstret, va inte alls sugen på att kliva upp, så jag låg kvar en stund och tittade på tv innan jag gick upp för att baka :P
I går va ja ute på hotellet en sväng för att kolla om de va något roligt folk ute. Vick och ja va nyktra tillsammans, så efter en halvtimme va vi less och for ut och drog raggen i stället =)
På stan träffade vi även Emelie så vi joina i hennes bil i stället.
I Fredags va jag ute på stan och kollade på Heat, dom va faktiskt duktiga må jag säga,
Jag fattar inte ens i dag varför jag inte va ute och drack i Fredags, va ju hur mycke folk som hellst ute som jag faktiskt kände :P jag skyller på vädret, är inte alls sugen på att göra någonting när det är sånt här väder.
Men men ska passa på att gratta alla studenter !! hoppas att ni kommer få ett bra första år, de fick jag :)

Ne nu ska jag gå till tvn igen och kolla om de har börjat något bra program :P

Vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0