Torsdag 29/1

Vaknade upp och såg vilket underbart väder det va, men insåg att jag inte skulle få njuta av det speciellt mycket i dag men tanke på att jag snart börjar jobba. Om man ändå kunde vara så dukigt att gå upp är väckarklockan ringer, men de är så så himla skönt att ligga kvar också :P
När jag äntligen gick upp så va de ett berg med disk att stoppa in i diskmaskinen och massa blommor att vattna så jag har roat mig lite med det, ringde även till Hazel och frågade om vi inte kunde gå ut och gå en sväng innan jag börjar jobba, men hon hade inte riktigt tid, kände inte för att gå ut själv i dag, ville gärna ha sällskap ;)
Hoppas det är lika trevligt väder hela helgen, så ska jag ut och köra skoter och mysa i det fina vädret :)

Nu ska jag göra mig i ordning för att jobba i kväll, är lite speciellt taggad, men man får se det från den ljusa sidan, i morgon är de helg :D :D




Ville bjuda på lite utsikt från mitt fönster
Bara för skojs skull lixom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0