Tisdag den 27

I kväll har jag gjort middag till mig och älsklingen, det blev någon sorts köttgryta med klyftpotatis. Blev riktigt nöjd med resultatet faktiskt:)  Vi firar 5 år och 9 månader i dag, helt sjuk va tiden har gått fort!
Vi åkte sedan förbi Ingela och Micke en sväng, fick lite go limpa med oss hem och kladdkaka till fika, mums!
Fick träffa Mias nya pojkvän också, verkar vara en helt okej kille :D Du är värd de bästa Mia!
Efter att Ronnie och lagt sig så jag körde jag och hälsade på Hazel, vi gjorde inte speciellt mycket, satt bara och chillade framför tvn en stund. 

Det är de som jag tycker är så skönt men denna tjej!

♥  Man kan verkligen vara  Your my girl!  sig själv med dig, Sötnos !  ♥

Kommentarer
Postat av: Hazel

Åh va gullig du är honey! ;)

2009-02-04 @ 21:58:34
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0