Onsdag 28/1

Dagen börjar bra, vaknade inte fören halv sju, jag som skulle duscha och allt i morse!
Men jag kom i tid till jobbet i alla fall, det som räknas :)
Är sådär lagom trött i dag, hade gärna varit hemma och sovit en stund, men vem vill inte de ?:P
Pengar måste man ju ha för att överleva på den här jorden.


I natt när jag skulle sova så började jag tänka på min tatuering och att jag måste höra av mig till Emmot snart, men han är ju banne mig aldrig där när man vill prata med honom.
Funderar mycket på om jag kommer ångra mig längre fram i livet om jag gör denna tattoo, men det tror jag inte.
Man ska ju inte ångra tatueringar som man gjort, för det visade ju bara hur man va som person förut
(Som en viss person brukar säga ;D )'

I bland vill jag bara ha sommar !
Tänk dig motorveckan just nu, alla glada människor som kör runt i sina fina bilar och bara har trevligt :) LÄNGTAR!
Har förövrigt sökt ledigt under motorveckan, håller tummarna på att jag får det också :P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0