Onsdag :)

Idag när jag vaknade va de hur fint väder som helst, jag gjorde lite frukost och gick sedan ut och gick i en timme :)
Lyssna på musik och bara njöt, hur skönt som hellst kan jag lova :)
I måndags va jag och Anna på box, så himla kul! har verkligen längtat och längtat efter att gå dit och nu har jag äntligen någon att gå med, min alldeles egna träningskompis :)

Något som inte hör till vanligheten i mitt liv är att jag har börjat läsa, har lånat två böcker av Hazel och nu har jag även beställt två från Adlibris, känns bra när jag läser i stället för att ligga framför tvn å slappa :)








Min utsikt när jag gick över isen i dag, helt underbar, eller hur `?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, jag sa till Hazel att vimåste ju hinna med en till riktig tjejkväll innan bebben kommer! Och det är ju snart så.

Synd att du jobbar i helgen :/

2009-02-26 @ 12:47:22
URL: http://minisassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0