Marknad

I går var jag ledig så jag, Hazel, Linda och Sandra va nere på stan och kikade lite, jag köpte två efterlängtade munkar och en liten töjning till örat ;)
På kvällen gjorde jag mig i ordning och åkte över till Sofia och Tobias. Jag och Sofia delade på en Kebab pizza, mkt gott :)
Sedan va festen igång, Fias lillebror, hans tjej Angelica och två av Robins kompisar va också där med oss.
Kvällen slutade på hotellet som vanligt, de va inte så mkt folk men trevligt ändå, inte alla dagar man är ute med Sofia :)
När hotellet stängde ringde jag och Hazel och fråga om jag inte fick sova hos henne, (vi skulle båda sova ensamma  denna natt) och de fick jag ;) hon är så snäll, kändes lite dumt att ringa där vi två halv tre på natten och väcka upp henne, men som tur va var hon redan vaken för att Krille hade ringt ;)

Nu sitter jag på jobbet och taggar för i kväll ! slutar kl tio och då äre bara att snabba sig hem å börja dricka =)  
Hoppas på att få träffa en massa roliga människor i kväll :)
I morgon är det jobb i gen, som tur va var Sofia så snäll och bytte med mig så att jag fick jobba kväll i stället för dag
Tack, tack och åter tack för de !! :D


Saknar min älskling som har sovit över i Kriberg i natt
eftersom dom sluta så sent  och börjar så tidigt :P



Kommentarer
Postat av: Anonym

hade du skoj igår då ? :) hände det något loco loco?!?!?!

2009-03-01 @ 13:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0