Måndag.

Gick upp kl tolv i dag, hade nog kunnat ligga i sängen hela dagen, men man har ju ett ansvar, så jag gick upp åt en omelett med korv och gick sedan förbi emmot på väg till jobbet, han va inte klar med skissen, men i morgon efter jobbet ska jag dit igen :) Nervöst!

Det gick bra att jobba ändå, jobbade med Sofia i kväll :) vi kollade upp lite vad som händer i sommar, mkt kul!

Resten av veckan ska jag jobba förmiddag, men jag är ledig fre, lö, sön :D härligt!

Undra vad man ska göra i helgen då, hoppas Hazel vill hitta på något med mig :)



Ne nu äre sängen som gäller, kommer vara död i morgon som vanligt!


Kommentarer
Postat av: Agneta

hur länge har du nu på BB eftersom du kollar upp sommaren redan =)

2009-02-04 @ 20:20:16
URL: http://sandberg84.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0