Kry ?

Sitter på jobbet, känner mig inte alls kry i dag faktiskt, hoppas jag inte blir sjuk nu när vi ska fara bort i helgen :(
Känns hur kul som helst att åka upp till Borga, hoppas bara att alla kan åka, Under veckans gång så har ju allas skotrar varit paj, den ända som dom har fått igång någolunda är Ronnies skoter, nu är det bara Alex och Tonys kvar, Egentligen Robins också men den har jag nästan räknat bort nu..

I går bakade Ronnie chokladbollar till oss, de va mycket gott :)
Sedan åkte jag förbi Hazel en sväng och skvallrade lite, Krille berättade att han snart fyller år och att han vill ha en present haha :D de ska han få, måste bara tänka ut något bra!
Killar är bland det svåraste att köpa presenter till, är det en tjej så är det ju bara att köpa fina örhängen eller ett snyggt halsband, men till en kille då ? Visst de finns ju jätte fina halskedjor och så, men hur dyr är inte dom ?! typ fem, sex hundra för en liten kedja..
jaja får fundera vidare på det..

Nike ringde till oss kl två i natt och berättade något äckligt!! blev fan skraj, han såg något mystiskt på vägen när han jobbade ( han kör lastbil )  Hur länge jag och Ronnie än tänkte på det så kan vi inte hitta något förklaring till de..
Om jag va han skulle jag ha dött, de kan jag då säga!

Ne nu kanske man skulle ha gått och gjort någon nytta :)   Förresten så har semesterlistorna kommit ut nu, eller hur alla har sökt, det ser inte så ljust ut för min ledighet över Åsele och motorveckan  :(
Men jag håller tummarna och hoppas så mycket jag kan på att det ändrar sig. Man tycker ju att om man bara söker en vecka på hela sommaren så kan man väl vara värd att få ledigt `?


Kommentarer
Postat av: Hazel

haha du kan hjälpa mig att baka en smörgåstårta åt krille det kan få bli hans present, han älskar smörgåstårta! :P

2009-02-12 @ 14:45:18
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0