Duvan cup helgen :)

Lördag kl två kom Anna och Sandra till mig, kvällen började som sagt med bastun,
Jag och Sandra  fick för oss att vi skulle ut och snö bada också :P hihi KALLT!!!


Här är avtrycken av våran badning , till vä har ni Sandra till Hö mig :P

Lite fix innan maten!
          
                    

                                                                                Bjuder på att jag ser lite drogad ut ;)

´Hazel och Sofia som sedan förbi till maten
Tacos som vanligt, gott och enkelt!

 



Vi spelade        älskar det här spelet!'
kvällen fortsatte sedan med fest och vidare på hottan :)






Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa, det var en jätte kul kväll! :)

2009-02-04 @ 00:27:21
Postat av: Marie

Du är så jävla snygg i håret!

2009-02-04 @ 23:02:31
URL: http://madebym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0