Beach 2009

Haha alla säger att dom ska göra sig i ordning för beach 2009, men i kväll har jag och Anna verkligen fattat beslutet och ska peppa varandra till att nå målet:)
På Måndag börjar allvaret, träning och bra mat, målet ska vara uppnått till 1 juni.
Önska oss lycka till :D

Efter att jag slutat i dag så åkte vi direkt till Rusksele på palt fest ;)
( Man får betala 50 kr och så får man äta så många paltar som man vill, sedan åker man hem :P )
Som en kvinna sa där borta,
- Ruskselefolket blir som tokig när de vankas Palt, alla ska dit å äta.     ;)

Det är ganska mysigt att de fixar sånna här fester, samma brukar de göra på Fetisdag också, men med semlor då :P
Jag minns när jag va liten brukade det vara en tävling, Det var 3 personer som får sitta med bakbunda händer och tävla om att äta upp sin semla först, ser himla roligt ut ;)

Ibland saknar jag faktiskt byn, händer inte så ofta men ibland.
Saknar sommaren där ute, de är så fint och lungt..


Kommentarer
Postat av: a

det ska vi verkligen göra!!!

2009-02-21 @ 18:55:29
Postat av: Sandra

Härligt att se dig i måndags :)

2009-02-25 @ 09:47:12
URL: http://minisassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0