Sorry..

Förlåt för den dåliga uppdateringen på sistonde, men har verkligen inte haft någon lust att skriva ;)

Dom senaste dagarna har jag verkligen varit inne i att leta efter en lägenhet i Oslo, det finns ju hur många fina som helst och man blir bara mer och mer kär ;)
Är så himla glad över att jag har bestämt mig för att fara. Kommer bli en awesome tid att uppleva !
och jag hoppas att jag får ett jobb på en klädaffär nu, som jag verkligen vill, bara jag får jobba lite grann i alla fall, sen kan jag jobba med nästan va som helst fakriskt. Det verkar ju inte vara så jätte svårt att få jobb där va man har hört, men det kanske är helt annorlunda när man väl kommer dit.
Sökte på ett dagis (barnahage som de heter) och dom ville att jag skulle höra av mig för en intervju när jag kommer till Oslo :D skulle vara jätte kul att jobba på dagis en liten stund i alla fall, men som sagt klädaffär är det som Ulrika inriktar sig på.

I morse klev jag upp kl åtta, fikade och sedan drog jag mig till gymmet, simmade även några längder. Det var hur skönt som helst att bara glida ner i vattet och bli sådär härligt tyngdlös :)

Men det dummaste av allt va att jag skulle till läkaren i dag och ta bort ett födelsemärke kl 10.40 TRODDE jag i alla fall, men det visade sig vara 10.20 så jag missade tiden !! :/ så himla kasst gjort av mig.
Men som tur va så fick jag en tid på Måndag så jag behöver inte vänta speciellt länge, men nu kommer jag att få en annan läkare, INTE KUL! har inte speciellt mkt förtroende för denna läkare, men det kommer nog att gå bra, det är ju inte så komplicerat ingrepp ;)





♥jag vill att mina hjärtan ska återförenas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0