Måndag och snö

Idag vid elva ringde min syster till mig, fråga om jag skulle följa med ner på stan och välja ut en present till Kristian (hennes kille). Så jag gick ut på gården och väntade på henne och såg att det hade kommit fasligt mkt snö i natt också ; ) så det var bara att ställa sig och borsta av bilen och sedan skotta runt den så mankunde ta sig ut med den senare under dagen. När jag precis var klar så kom hon och vi promenerade ner på stan :)
Men vi hittade inget som vi tyckte passade till honom så vi valde att ge honom en smörgåstårta, för de visst vi att han ville ha :)
Vi passade även på att kolla lite i affärerna när vi var där och Annika hittade sig ett bar jätte snygga stövlar på rean, blev mycket glad för hennes skull :)
Efter trippen så stan så åkte vi hem till Annika och gjorde iordning smörgåstårtan, egentligen ska man ju göra den dagen före man ska äta med det fick bli så denna gån ;)

I kväll har jag varit förbi hemma hos Hazel en sväng, de va kul att snacka lite och umgås :P
och Nelli den sötnosen, hon har ju börjat göra så roliga miner helatiden, super söt är hon :)
Nu ska jag titta på tv och sedan försöka göra en någolunda tidig kväll, ska göra en massa saker i morgon så jag kan inte sova bort hela dagen :P





PUSS och kram
godnatt



Kommentarer
Postat av: habbibi

Vi ska åka till turkiet den 26 maj i en vecka :) och då är svärisarna där redan sen en vecka tillbaka så vi ska överraska dom på plats. (dom ville att vi skulle följa med men vi sa att vi inte skulle med)

2010-02-24 @ 10:20:42
URL: http://du vet vem , hahahha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0