måndag kväll..

och jag tvättar för fullt :)
Måste få lite rena kläder till resan, och underklädslådan va himla tom :P haha
För att fördriva tiden medans jag tvättar tänkte jag att jag skulle baka lite nötkakor till min älskling :)
Dom är himla goda dom där kakorna, men jag får dom inte att se så fina ut som Ingelas, men man kan ju inte lyckas med allt ;)

Tråkigt är att jag inte har min kabel till kameran så att jag kan lägga in bilder på datorn :/ tänkte ju att jag skulle visa min jätte mysiga julgran som jag och Ronnie satte upp tillsammans i går kväll, mellan filmerna vi såg ;)

Med lägenhetsletandet vet jag inte riktigt hur det går, är så himla svårt när man inte kan vara på plats och se lägenheten och samtidigt visa upp sig. Dom är så skeptiska när man ringer och säger att man är några ungdommar som vill flytta in i lägenheten, men egentligen kan jag väl inte klandra dom, tror inte att jag skulle låna ut min underbara lägenhet till någon som jag aldrig har träffat och att dom ska leva där med mina möbler och allt.
Men jag hoppas att det finns folk som inte är så rädda om sin lägenhet att dom kan låna ut den till oss några månader :)
Den som jag visa en bild på sist tror jag ligger bakom oss nu, mäklaren va en märklig prick, nu helt plötsligt kommer han och säger att den inte är ledig fören i Feb och att han sagt det förut, MEN det har han minsann inte gjort, tror att jag skulle komma ihåg det eftersom jag har nobbat andra lägenheter för att dom varit så långt bort.
VI behöver ju den ju i början av januari, inte så att vi ska bo på gatan till dess :P


Ne nu ska jag fortsätta med baket, kakan i ugnen är strax klar ! :)



På onsdag morgon kl sex sitter jag på bussen till Umeå för att ta mig vidare till Stockholm-arlanda :D



Min älskling är den bästa "! ♥



Kommentarer
Postat av: camilla

Och jag som väntade och väntade..

Haha, nej men ingen fara! Det gick bra ändå :)

2009-12-15 @ 13:28:38
URL: http://mysstund.blogg.se/
Postat av: sofie

Annars kan ni ju alltid "i värsta fall" elr vad jag ska säga. Bo på svenska föreningen någon månad, bara för att komma till oslo, så kan n i ju söka jobb å lägenhet samtidigt som ni bor där. Så kan ni ju åka å kolla på lägenheterna åså.. men det är 1 månads uppsägningstid på svenska föreningen också så ni vet. trippelrum på svenska kostar 3000kr i månaden.. ;P

2009-12-15 @ 13:51:54
URL: http://sofieselin.blogg.se/
Postat av: sofie

jaa, det är 3000kr / styck. :)

2009-12-16 @ 13:00:33
URL: http://sofieselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0