Julafton

Halv elva på morgonen åkte jag och Ronnie över till min föräldrar och vi åt en julfrukost ihop:)
Sedan gjorde vi oss i ordning och åkte ut till min bror i Rusksele :) Ronnie åkte dock till sina föräldrar för att fira där.
Hos Dennis så var även Agnetas familj och vi firade alla tillsammans :)
Efter maten så var det julklappsutdelning, Maja (min brosdotter) fick så många julklappar att hon tröttnade på att öppna dom :p hon ville bara leka med allt som hon fått :)
Av mig och Ronnie fick hon en målartalva, en sån som man kan sudda ut och måla flera gånger, ser nästan ut som en digital en  ;)
Vid åtta tiden på kvällen när Maja hade öppnat sina julklappar så åkte vi in till stán igen.
Hemma hos min mor och far så öppnade vi våra julklappar som vi hade till varandra :)
Jag fick ett sällskapsspel, en halsduk och ljuslyktor, hade även fått ett par av de skor som jag köpte i Beligen av mina föräldrar :)
TACK !
Vidare sedan till Ronnies föräldrar och hälsa på, vi fikade och så fick jag min julklappa av dem, det var också ett sällskapsspel :) blev jätte glad, för det var ungefär det enda som jag önskade mig i år :) Vi spelade spel ända till halv två på natten.
Var en mycket trevlig julafton tycker jag :)

Av Ronnie fick jag en jätte god parfym :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0