Yes I´m Back

Nu har jag tagit tag i det igen, bloggandet alltså :P
Känns som att man verkligen inte har haft tid med det på sistonde. Har hänt ganska mycke nu :)
Som dom flesta säker redan vet så har jag bestämt mig för att ta en break från Lycksele och från BB, å åka  till MO I RANA några månader. ( Tar som ni ser inte en break från Ronnie, många frågar kring de)
Det är jag och Elaine som ska åka dit tillsammans. Men nu har det blivit så att Elaine åker före mig och så kommer jag om en månad.
Hon är nämligen där uppe precis i detta nu, blir nervös för hennes skull :P
Men de kommer nog att gå jätte bra!

Och nu är det höst gott folk, ja de har ju varit det i någon vecka nu, men en dag/kväll som denna känner man verkligen av det. Blåser och är så där höstlikt ute. Men än tar det någon månad innan snön kommer i alla fall :P

Killarna sitter och spelar NHL inne i vardagsummet så jag försöker fördriva tiden men att sitta här, tvätta och gå runt i lägenheten. Egentligen skulle jag ha tagit tag i städningen men jag har absolut ingen motivation till det just nu. Men det kommer väl någon dag det också, eller ? ;)



Just utanför Norges gräns efter att vi varit på jakt efter jobb
Go kväll !! :D


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men du är väl tillbaka på BB i slutet på oktober/början på November, så du tar hand om mig och bebisen ??

2009-08-30 @ 21:21:06
URL: http://www.minelliidesign.blogspot.com
Postat av: M

Men så himla roligt för dig :D

2009-09-01 @ 00:46:28
URL: http://madebym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0