LÖRDAG

Underbart väder i dag, kan säga att man inte va speciellt taggad att gå in på sjukhuset i dag.
Var ut och gick en sväng men Sandra innan jag skulle börja jobba, det va trevligt :)
Här på jobbet är det lagom att göra i dag, skönt när det är helg.
Min arbetskamrat Inger hade tagit med sig lite god mat i dag som vi delade på :)
Mycket uppskattat, fick även en lite annorlunda efterrätt. Papaya och citron, de va riktigt gott faktiskt, något att rekomendera. Inger har bott i Afrika ett tag och där fick man detta till frukost varje morgon.


I kväll pratade jag óch Sandra om att vi skulle fara en sväng på hotellet efter de att jag slutat jobba, självklart blir det nyktert eftersom jag ska tillbaka hit i moronbitti kl sju.
Kom och tänka på för några dagar sedan att jag inte har använt mitt körkort sen Malå :S

Vet inte var de är, så i kväll måste jag väl ta passet med mig när jag ska på hotellt haha, känns lite roligt att komma fram med de stora ;)


Idag kom känslan tillbaka, hur avensjuk jag är på dem som är i fjällen i helgen !
MEN det kommer fler vintrar, nästa vinter kanske jag är där uppe i stället för att vara hemma och jobba :P
Jag får nöja mig med att det är underbart väder här hemma :)


Tänk positivt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0