Tisdag.

I dag känns det som att jag inte har så mycket att berätta faktiskt.
Sitter på jobbet nu, jobbar med Sofia i kväll så de är ju kul, vi jobbar inte så ofta tillsammans, hoppas att det blir mer av det i sommar :)
I helgen är det påsk, jag jobbar så ska inte göra något speciellt.
Ronnie ska åka me Emelie och Alex upp till Joesjö på Söndag och vara där till på Tisdag.
Börjar nog vara sista chansen att fara upp snart tror jag.
När vi va uppe va de inte så himla mycke snö, men det skiljer sig ju var man är också :P
 


Saknar min Hazel, vi kanske kan vara med varann på Torsdag ? :)


 


Kommentarer
Postat av: Hazel

Det tycker jag VERKLIGEN! Det var så länge sen känns det som. Haha krille sa idag att han börja bli orolig över dig eftersom vi inte hört så mkt från dig :P Men jag vet att det är för att du vill ge oss tid att vänja oss med det "nya" livet och det är bra!! ;) Men torsdag blir skit bra!!! Och säg till om du vill ut och gå för då joinar vi som lider av fetma mer än gärna! :D

2009-04-07 @ 21:07:53
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0