Söndag...

Hotellet i går med Sandra, rätt mycke folk, men jag vet inte om det var så jätte roligt :P
Hade nog varit bättre om man druckit själv ;)
Vid halv två låg jag i sängen och skulle sova.
De va inte lika jobbig som jag trodde att gå upp kl halv sju i morse, men det kommer väl senare under dagen, när chocken har släppt haha :)

I går kväll när jag kom hem från jobbet
så hade Ronnie köpt ett påskägg och
en blomma till mig :)
Blev så glad !



Det verkar bli ännu en fin dag i dag, härligt !
och i eftermiddag åker Ronnie upp till fjällen,
undra va jag ska hitta på dom här dagarna, förutom att jobba såklart.


Happy thought  !

Kommentarer
Postat av: Hazel

Du kan vara med mig och min lilla familj ;) Bruka du se whipeout? Du får komma hit ikväll och se med oss om du inte har annat för dig ;)

2009-04-12 @ 08:13:21
URL: http://hastrom.blogg.se/
Postat av: Hazel

gör så :D men jag vet inte om vi följer med på promenad då eftersom vi ska ut nu .. det är ju så fint väder det går ju inte att sitta inne :) men ring sen ;) puss

2009-04-12 @ 10:18:50
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0