Snö...

Marken var alldeles vit i morse när jag vaknade=(, trodde att det var på väg åt rätt håll, men så såg jag detta i morse. Men dagen har gått bra, det är gått fort. Nu ska jag lägga mig framför tvn ett tag, är väldigt slö, måste tagga inför boxen i kväll. Anna skulle jobba så snälla Annie skulle boxas med mig i ställe :)



Jag längtar efter sol och värme, kan vi inte få de nu ?!


Jag längtar till tiden då man inte behöver frysa, tiden då man bara kan ha på sig en klänning.

Längtar till man kan gå barfota var man än är     
 

             då man är ute och grillar med kompisarna,
badar och bara har de allmänt skönt.


Allt blir annolunda på sommaren, alla blir som mer social, inte många som sitter  inne och tittar på film hela kvällarna, utan då är man ute och går på stan eller sitter på stranden i stället.
Hoppas att jag jobbar bra tider i sommar så att man får lite sol på sig. Förra sommaren känns det som att jag va inne den mesta delen.. och jag badade ´bara typ 4 ggr ?!
När jag va liten låg jag i badet hela dagarna, var alltid alldeles blå om läpparna när jag väl ville gå upp.
Nu har jag blivit värsta badkrukan, tycker de är jobbigt när de är så kallt att hjärnan typ fryser till is :P
Man känner ju sig som en gamtant när man ska gå i, bästa är att bara springa ut och kasta sig, men då när chocken kommer är man lagom snygg haha! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0