Måndag den 13 ..

I dag har jag jobbat hela dagen, när jag kom hem så frågade pappa om jag ville komma och äta middag med dom,
Fläskarré och potatissallad :) dom hade även gjort i ordning en liten förrätt med ägg och skagenröra, riktigt gott faktiskt !
Va as trött efter middan och somnade i kanske tre minuter sen bestämde jag mig att jag inte fick sova mer,
Så jag gick ut på en promenad i 1 h och  40 min ;) de va jätte skönt ute och jag passade på att ringa och prata med min syster :)    När jag sedan kom hem så fixade jag lite i lägenheten med de grejer som jag köpt på IKEA, är så nöjd :)
I morgon ska jag fara ut och leta efter en matta till vardagsrummet, vill ha en under bordet.
Ska även fara på Norra trä och Bygg och köpa lite material, måste nämligen göra en ram till min tavla.
Jag vet, lättare att köpa en, men de är kul att göra saker själv och så  får jag den precis som jag vill ha den också :)

Ne nu ska jag göra mig i ordning för sängen, i morgon kommer min älskade karl hem, Saknar honom !


Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0