Långfredag !

Dagen började med en mysig sovmorgon men min ängel, se kom vi på att de kanske inte va så bra men tanke på att Ronnie har 100 grejer att göra innan han skulle hämta upp Alex och köra till jobbet.
Vi åkte i alla fall ut så stan och skulle äta lite lunch på vårat vanliga lunchställe (Lärnia) men ack så vi bedrog oss,
det är ju långfredag hallå ?! som att de skulle vara öppet då.
Lappkåtan va i alla fall öppet, snizel och stekt potatis va dagens där inne, jag hann just så pass sätta mig och börja äta så fick jag höra att vi va tvungna att skynda oss för att kl va mkt (av Ronnie alltså ) ;)
Jag slängde i mig maten och så åkte vi vidare.
På Statoil köpte jag ett  till Ronnie, tänkte att han kunde behöva de, han som skulle jobba hela kvällen.
Vid två tiden när jag hade lagt mig på soffan kom jag på att jag ville träffa min bror och hans familj, så jag ringde min mamma och så åkte vi ut till Rusksele.
Gu va stor min lilla brorsdotter har blivit, hon har börjat prata en massa, så sött!
Fick även en pik av min bror igen om att vi skulle flytta till Rusksele jag och Ronnie.  sorry but NO  ;)   
Vi åt hamburgare till middag och vi halv sex bar det av till Lycksele igen.
I kväll har jag inte gjort någonting, har legat framför tv och myst, ätit lite ostkrokar och glass, MUMS  !;)
Nu ska jag gå och titta ifall det börjar någon bra  film.

GLAD Påsk alltihopa!

Kommentarer
Postat av: M

Glad påsk på dig med flicka lilla och ja de är konstigt att vara blond på ena sidan :D hah

2009-04-11 @ 00:01:10
URL: http://madebym.blogg.se/
Postat av: Agneta

det var jätte trevligt att ses =) så långt mellan gångerna...Ska ta oss till stan nån dag när Maja blir frisk =P

2009-04-11 @ 21:24:25
URL: http://Sandberg84.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0