Färdig !

Helgen har varit helt okej, i går kväll  (lördag)  var jag förbi hemma hos familjen på hoppbacken :) mycket trevligt, vi såg film, eller det var mest jag, dom stolta föräldrarna satt och beundrade sin lilla goding, visst kan erkänna att jag gjorde de rätt mycket jag också :P 

´Dom här senaste dagarna har jag hållit på med ett liten projekt och det är äntligen klart :)
En lampa till sovrummet har skapats och jag är mycket nöjd över mig själv !



Har även köpt en tavla som jag satt upp i sovrummet, nästa vecka kommer lite mer grejer från IKEA, har beställt med min far som ska köra förbi där ;)
Hoppas på att bli klar med sovrummet snart, men det är lite kvar att göra, sedan måste jag fortsätta med min garderob, har börjat tapetsera men det är inte klart ännu, kan säga att jag har lagt det på hyllan ett tag  :P


Tillbaka till soffan och min älskling för lite mys innan jag ska lägga mig ! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0