Facebook.

Gjorde en Quiz på Facebook tidigare
quiz and the result is Fan va tjock du är, 210 kg minst!
Din omgivning ser på dig som en monster,
du får gå in genom dörrar på tvären,
köp ny säng btw.

Rolig svar jag fick ! haha


Själv tycker jag att det börjar gå åt rätt håll, sen jag och Anna börjat träna igen så har jag gått ner 3 kg
Jag som inte har så lätt för att gå ner, men tydligen behövdes bara lite träning i mitt liv :P
Känns bra !!

Facebook är ganska roligt ändå, allra helst för mig som är så nyfiken,
man kan ju hålla koll på varenda människa nästan.
Och så alla dessa Quizar haha, gjorde en annan om jakt, tydligen har jag full koll på de där med jakt haha
kanske man skulle ha tagit jägarexamen ;)

Har även hittat några av mina kusiner som jag inte pratar med allt för ofta, Stort plus!

Ne slutpratat om facebook :P
Hare gott alla, nu ska jag jobba !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0