Dagen efter helgen..

Helgen har väl inte varit den nyttigaste kan jag väl medela, fredag kväll var vi hemma hos Greger, killarna spelade tv spel och sen såg vi på "Låt den rätte komma in", helt okej film men den va inte så himla läskig som det står på fodralet :P
Den filmen va tydligen den top 10 läskigaste i världen ? ;) haha
Lördag åt vi middag på Ansia, Dom ha fått det himla fint där tycker jag, sedan va vi ute på hotellet under kvällen. Är inte så imponerad över hotellet länge, som tur är så är sommaren snart här och då slipper man fara dit :)
Söndag gick jag och Ronnie upp mycket sent, sen skulle vi äta middag med min familj, Pappa fyllde år för någon dag sen så bror bjöd på middag på Anisa ( igen ) :P
I dag så är de jobb som gäller, va förövrigt ute och gick en sväng i morse, jätte fint väder ute =) då blir jag glad !

I morgon ska Hazel och Krille komma över och äta middag hos oss.
Någon som har ett middagsförslag ? :P



God kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0