Dagavild, äre tisdag `?!

Det har varit en bra dag i dag, fint väder och lagom att göra på jobbet :)
I kväll så har jag gjort grillspett med krocketter (stavas de så?) och potatissallad till middag, det blev mumsig,

 
Dock inte mina men dom såg goda ut :P

som jag skrev i går så va Hazel, Krille och lilla Nellie förbi och åt middag hos oss. en riktigt trevlig kväll, synd bara att Ronnie va tvungen att lägga sig så tidigt.
Jag har brännt mig på alla fingrar i dag, är inte skönt kan jag säga, men jag är riktigt klantig så jag får skylla mig själv,
Tog upp grillspetten från grillen men bara händerna  !
(Till mitt försvar så hade jag kunnat vända på dem under hela grillningen:P men nu hade det blivit extra varmt :S )

Sandra va även förbi nu en sväng på kvällen, vi har sett Ugly Betty och Desperat housewifes tillsammans allt fyra :)


Måste bara lägga in en bild på den sötaste :)





Nu ska jag krypa ner i sängen brevid min underbara :) godnatt alla !

Kommentarer
Postat av: Hazel

hej, ja men jag hör av mig lite senare idag. ps jag ha inga pengar på mobilen :/ puss

2009-04-23 @ 08:31:24
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0